glad påsk

Vaknade av att edvard låg och snarkade mig i örat, se ringde telefonen, det var edvards pappa som sa att han måste hem på en gång, så han åkte.
Nu har jag precis ätit frukost, det blev macka med ägg på och mutlivitamin juice, hur gott som helst!
Nu ska jag börja ta fram kläder och sånt för att klä ut emanuel till en någorlunda fin påskgubbe, det är nämligen påsk äggs utdelning på maxi för dom barn som är utklädda.
Senare klockan 3 så kommer edvards familj hit, inkls hans farmor och farfar som bara snackar ungerska, och så ska vi bjuda dom på påskmiddag, ska bli kul att äntligen göra nånting för dom. Det blir ju inte direkt nån jätte stor middag utan nåt litet fast som ändå räcker till alla, dom är ju trots allt 9 pers och alla äter mycket! Mamma har iaf stått i köket och bakat både bröd och kakor medan jag har suttit och rullat hur  många kött bullar som helst!
Så blir det väl den vanliga påskmaten, ägg med kaviar, räkor, potatis, ägg, prinskorv och köttbullar, och säkert mer ändå.

Nu är det dags att jag ska piggna till lite grann känner jag, är fortfarande hur seg som helst.
Åh jag måste bara berätta, en sån hemsk dröm jag hade inatt alltså!
Jag kom inte ihåg drömmen men det var nånting om att jag aldrig mer skulle få va med honom, jag skulle få vara utan honom och inte ens få se honom, så jag vaknade och det bara rann tårar! Så vaknade edvard också och kramade mig. Usch vad hemskt det vaar!!

jaja, ha iaf en GLAD PÅSK! =D



♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0