beroende av poker!!

Hejsan alla!
Jag har inte skrivit på flera dagar nu. inte sen i lördags, det känns inte som jag faktiskt! =O
Jag brukade liksom blogga flera gången om dagen för nån vecka sen men det har bara inte blivit av, jag har haft viktigare saker för mig, inte speciellt viktiga men jag är beroende så svårt att gå ifrån, jag har spelat poker visa facebook hela dagarna nu i en vecka eller mer, det är himla kul fast nu har jag förlotat över 10 000 igår, men det tar jag igen idag! Jag ska försöka iaf!
Ni får komma och Joina mig på pokern, bara att gå in på min facebook och bli vän med mig, jag heter Carrolina Wessberg. Så kom igen nu det är riktigt kul jag lovar! =D

Okej, nog om poker, (for now)
Annars under dom här dagarna har jag inte gjort speciellt mycket annat än varit i skolan, spelat poker, varit hemma och slöat. Jag ska börja skriva oftare nu igen, kul va =)
Imorgon är sista skoldagen sen är det sommarloov!!! nee, jag skojade faktiskt det är påsklov bara, men skönt det också, och edvard är hemma hela påsklovet, så det blir skönt att han ska slippa åka tillbaka på söndagen som han brukar göra.

I tisdags hade vi redovisning också förresten, det gick inte bra alls, och vi var tvugna att göra det inför hela klassen.. Jag hade minst text av alla oss 4 att läsa, så jag trodde de skulle gå bra men sen när det väl var min tur så hade jag redan innan det börjat as garva, och så när jag skulle läsa så fick jag fram kanske en mening och sen började jag as garva igen så kunde inte läsa mer, då fick nea ta över mitt också... Men jag blir sån när jag är nervös och inte vågar, då börjar jag skratta och kan inte sluta.. Så  när vi var klara fick vi en massa dumma kommentarer också, då känns det ju genast mycket bättre!! Nu har vi administration och har precis fått reda på att vi ska välja ett ämne att argumentera om, och det ska vi redovisa snart också, ensam däremot!
Jag ska försöka prata med Ann-Britt, läraren, att jag inte kan och kanske kan få redovisa för bara henne eller en liten liten grupp!
Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag klarar verkligen inte av att stå och prata om en sak inför folk, speciellt inte klassen för efter får man bara dumma kommentarer, då blir det ju inte alls bättre till nästa gång man ska redovisa, och det skulle vara ännu hemskare om jag började gråta och sprang därifrån istället, då blir det pinsamt och jobbigt på samma gång, och då vill man bara sjunka under jorden och aldrig mer komma tillbaka, eller något liknande.
Nu ska jag iaf påbörja att göra presentationen på PowerPoint, det är ju bra att göra om jag skulle få redovisa för bara Ann-britt.
Så vi hörs senare idag, jag svär =)

♦♦♦

Kommentarer
hedda

0762646958.

jaa det blir det nog :)

2009-04-02 @ 09:13:51
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0