äntligen!

god morgon.
Inatt sov jag hos syrran. Så har precis vaknat och ätit frukost, sitter och kollar på TV nu =)
Har precis kollat klart på Den vita masajen, började kolla igår men hann inte se klart för både jag och mikaela somnade, Men den är i vilket fall som helst jätte bra! SE DEN!
Den är hemsk, fin, sorglig, bra, ja den är bra bra!

Har inte kunnat skriva på länge, jag vet att jag är dålig. Men har inte haft något internet hemma och har stått i cafét nästan hela veckan så har inte kunnat skriva i skolan heller. Lite tråkigt men så är det. Nu är jag igång för en dag iaf. Bara för att syrran har Internet.

Ska klä på mig nu tänkte jag. sen ska jag hem och ta ut lille flisan.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0