05.04.09

klockan går, jag väntar på att edvard ska ringa så jag kan träffa honom, men han ringer aldrig...
Vaknade iaf vid 12, låg i sängen och bara drog mig ett tag och sen skjutsade jag hem Vickie.. Hon ska tillbaka till Karlstad idag, haha hennes påsklov börjar på onsdag,  fast hon åker till spanien på torsdag, usch vad jag är avensjuk! Jag vill också utomlands, där det är super varmt och bara äta glass och njuta av solen!
Jaja, hur som helst är det superskönt att veta om att det är söndag och det är bättre än det brukar.
I vanliga fall brukar det vara sista dagen att träffa edvard innan han åker tillbaka till flen, och jag brukar tänka att neej, det är skola imorgon vad jobbigt!

Men nej, Edvard åker inte tillbaka idag, han får vara hemma över hela påsklovet sån tur är! Och det är ingen skola imorgon heller, hur skönt som heelst ju!!

Ska ta en dusch  nu tänkte jag och sen göra mig lite iordning, ser ut som om jag har druckit alldeles för mycket och är bakis eller nåt.. Inte för att jag är det men.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0