chokladmuffins, (Y)

BLONDIN CC* ;)

SHOOOBRE!

skapa blogg, javisst varför inte!
 
Jag heter Carrolina Wessberg, bor i kumla (tyvär), sämsta staden att bo i.
Men är iallafall uppväxt i stockholm *ii mitt hjääärta* =D
är 16 år, snart iaf, fyller den 22 november så kom ihåg att gratta mig då,
annars blir de inge kul för er, jag vet vart  ni bor! ;O

skönt i skolan den här veckan iallafall, har ett projektarbete och på onsdag konsert med några klasser
av skolan, SKRIK.. ingen aning om vilka de är men hoppas på att dom är bra !

jaha, nu hällde jessica ut min dricka över hela golvet också, tack för den.

höstlovet, jaa inte så mycket att säga om det, har vart inne hela tiden, haft utegångsförbud, jätte kul ;)
men ändå när jag fick gå ut så var det svin kallt så de va inte speciellt kul de heller...

Nu ska jag fortsätta att spela tetris, men ey, fortsätt att läsa min blogg! im gonna be rich! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0