ont i hela kroppen!

Nu har jag kommit hem från marieberg för ett tag sen, var länge sen vi gick där så länge, men det är ju så stort nu så svårt att hitta också, jag köpte en fin tunika =)
Tänkte köpa ett par nya skor också men ska spara pengar till helgen. ska ju åka till älsklingen! saknar honom så otroligt mycket! <3

Ungefär vid kvart i 8 så gick vi in på JC för syrran skulle ha en stickad kofta, så var det helt plötsligt smockat med folk, eftersom att det är premiär i marieberg på fredag, och allt är nytt så hade dom nån personal fest där inne, så alla stog och drack öl och grejer, man blev ju lite sugen haha.

Mensvärken har fortfarande inte gått över, nu har jag ont i svanskotan och runt där också, ush och fy men sån värk!
Vi åt förresten på McDonalds också, ganska länge sen jag åt där så det var gott, och det godaste som finns är cola med is i. Jag äter alltid upp isen som är kvar när colan är slut, så himla god är den för då smakar den cola också!

Bild på mina nya kläder från helgen och idag kommer imorgon kanske... har inte haft ork att lägga in på datorn =P
hej så länge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0