hatar blod!

Hej
Idag hade visovmorgon, började 10.10, sa emma iaf, började egentligen kvart i 10 haha, så kom lite försent, men kom in i låten fort ändå, vi spelade Summe of 69, kul faktiskt, efter det hade vi marknadsföring och slutade kvart över 12, nytt schema nu igen så bäst på fredagar, är i skolan 2½ timme, men va där till ungefär 2 idag med nea och spela tetris haha, sen träffade simon och prata med honom, så va jag och nea på maxi, FAIL!
Sen träffa jag john, micke o några till så tog sällskap med dom hem, länge sen man såg dom =D
på vägen hem hämtade jag lillebror också så har vart barnvakt åt han, nu och när jag står och lagar mat så ropar han; CARRROO kom hit fort jag behöver hjälp, så kommer jag in i badrummet och hela handfatet var fullt med blod! Han blödde näsblod, jag har ju aldrig vart med om det förut att hjälpa nån unge som blöder näsblod så jag tog nån vadd och körde upp i näsan på han, sen efter ett tag så börja han gråta och sa att de gjorde ont så visste inte vad jag skulle göra så ringde mamma, men hon sa inget spec va man skulle göra så jag typ tvinga han att ha kvar den där grejen i näsan men tog ut den efter en kvart, då hade det slutat iaf, så åt vi makaroner och köttfärssås som jag lagat såklart, duktig carro (Y)

Nu ska jag lämna han på discot
ha de bra
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0