TALK TO THE BLACK HAND, CAUSE THE WHITE DOESN'T LISTEN!

hejsan hoppsan, imorse hade vi sovmorgon, började kvart i 10 men skippade den lektionen och så skulle jag ta bussen så jag va i skolan vid 11, klart som fan att jag missar bussen och får gå! det va ju inte det roligaste haha. Så det var därför jag inte hann göra ett inlägg imorse, haha var jätte stressad!
Vi slutade iaf kvart över 12, då gick jag och mötte syrran vid tågstation och så åkte vi in till stan, hann inte leta efter en jacka, men vi hade skitkul ändå, haha HELL YAH! x) love you sis <3

Sen när vi kom till kumla igen skulle vi ta bussen hem men skulle få vänta 45 min då så hon skulle tvunget gå så jag trallade efter, gick rätt fort ändå
Min träning för veckan då,haha gå till skolan och sen gå hem igen!
Det här blir ju bara bättre och bättre HAHA

Vad händer ikv foaks, jag har lust att göra något kul.
Och vickie eftersom du inte svarar på mina sms så ring mig när du ser det här! om du ser det.<3

Ska röka nu, mer abstinens =D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0