stress?

tjosan hoppsan.
har nu slutat för dagen, och har faktiskt varit på alla lektioner idag!!
duktig carro!
Vi hade prov i Information&Layout också, det gick hur bra som helst och jag hann klart precis innan vi slutade. okej, fick tio minuter extra men då blev jag klar iaf =P

Och så har jag hittat ett nytt spel jag är beroende i, Bubble shooter, så booort med tråkiga TETRIS och heej bubbles!
Det finns på Jesper.se och riktigt kul faktiskt, även om jag förlorar hela tiden, men har kommit fram till att jag tror att man inte kan vinna nån gång, de tar aldrig slut...

Men nu sitter jag och är jätte rastlös, sitter o skakar på benet och känner mig jätte stressas, varför? det vet jag inte, kan bero på att jag måste ut och röka, och sen köpa en dricka som jag kom på nu att det står en bakom gardinen...
OJ vad gott det var! haha

jag vill inte åka hem nu för jag är fortfarande lika lat som sist jag skrev att jag va de, om jag ens har skrivit de, så jag tar halv 4 bussen som går ner till kumlaby skolan, så slipper jag gå så långt. Inte bara det att jag är lat men får jätteont i ryggen av att bära på datorväskan! min rygg kommer se ut som en kringla innan jag går ut gymnasiet. borde köpa en ryggsäck kanske ist.
Nu kissa, sen röka

köp en choklad o va gla'
för jag kommer tillbakaaa
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0