sova time

Nu har jag kollat på prison break, lika bra varje gång, men hängde inte med riktigt eftersom att jag missade förra gången, edvard hade ju inte tv3 -.- ush vad sur jag blev då!
men det är fortfarande lika dåligt att det håller på i ungefär 7 min, sen reklam 5 min, så man hinner ju inte se så mkt... det tycker jag att dom ska ändra på! någon mer som tycker samma sak, kan vi ju göra en namnlista eller nåt att skicka in till tv3! tycker jag ;)

Men nu ska jag nog sätta på en film att somna till, eller så blir det musik ist,
jag kan inte sova utan musik eller film, vet inte varför, måste ha ljud omkring mig, går inte att sova annars, de är lite skumt men...

Godnatt allesammans
<3

Så många minnen som man vet att man aldrig kommer uppleva igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0