in loooove!


HAHA, en bild på mig och vickie från 8an!

HOJHOJ..
 kom precis hem till edvard... va påväg till skolan imorse, vi skulle bara åka till stan, till nåt tryckeri sen sluta typ, så varken nea, backe eller emma va i skolan så jag åkte inte till stan heller, gick hem till edvard och så nu sitter jag här, ska jag va ärlig så somnade jag typ nån timma när jag kom hit också.

Idag ska jag kanske till stan med edvard, har hittat bästa födelsedagspresenten han kan köpa till mig! ett par råå snygga skor! och jättesköna att gå i också! jag vart kär i första ögonkastet! sen ska vi kanske käka, men då får han bjuda på mat för jag är ju fortfarande pank! =(   Det är verkligen jobbigt ibland att inte ha pengar, det är liksom ett behov människan har idag, att ha pengar, man har ett behov av pengar och av att köpa nånting (iaf jag!) hehe

Igår va det ju prison break också,, älskar det! men blir så arg att det bara håller på i typ 8 minuter, sen är det reklam i 5 minuter! så jäkla dåligt, programmet ska ju hålla på i en timme, men eftersom det är reklam var 8onde minut så är programmet kanske bara 40 minuter elr nåt, det tycker jag att dom borde ändra på! Men Tv3 är ju mysko ibland, stängs av så bilden blir svart eller visar andra programm än vad det står i tidningen, det är jobbigt om man förväntar sig att det ex ska vara Prison break ikv för det står i tidningen, så ist är det kanske nåt helt annat!

men men, nu ska jag gå ut och röka med edvard, sen prata lite med han om stan! jag vill ha skorna!!!


Uppdaterar mer sen, fortsätt läs
det här är ju kul ju! haha
<3

Kommentarer
[19år & blivande 2barnsmamma]

hejhej.

Bilden (headern) på min blogg är gjord i photoshop, fick hjälp av en tjej då jag ej har mitt photoshop kvar. Så kan tyvärr inte hjälpa dig :/ Men annars är det ganska lätt att lägga in andra bilder där uppe, finns massa bra olika blogg guider med som man kan få hjälp ifrån :)

2008-11-11 @ 23:30:18
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0