goda nyheter!

Idag vaknade jag brevid edvard, vi somnade runt halv 4 inatt, kollade på film och åt chips, riktigt mysigt!
Igår vid 10 så ville edvard till brändåsen för att köpa en hamburgare, så vi var på väg dit men kom bara till macken och tankade sen hyrde vi film och köpte chips och åkte hem ist. Så det blev en riktig myskväll!

Men de goda nyheterna är att han inte åker idag, hans pappa hade missuppfattat nåt så han åker imorgon nångång istället.
så imorse skulle jag gå upp halv 7, men vaknade 7, så gjorde mig iordning, inte för att jag vart nöjd när jag försökte fixa håret på alla möjliga sätt, eftersom att jaaa, jag klippte mig igår och blev hur missnöjd som helst, ser ut som en manlig man eller kanske en gammal mamma =O...*gråtfärdig* =((

Just nu sitter jag hemma hos edvard och kollar på Desprate Housewifes, och väntar på edvard..
fick precis en bulle av alex också! hehe

jag gör nytt inlägg sen
ha en underbar dag, för det ska iaf jah ha!


Hällabrottet i sommras
jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0