fyra...

har precis slutat skolan nu, men sitter kvar i grupprummet med nea och väntar på hennes tåg som går 56...
men det är nice att sitta här också DISCO! =O
ella elle 'la <3

Om 4 dagar... faan varför just nu?
när jag äntligen har insett att det är dig jag vill ha, dig jag vill va med, dig jag älskar, så händer det här ist, trodde inte de skulle hända, men då du sa det att det va på riktigt så fick jag en konstig känsla i kroppen, jag älskar dig verkligen!
du kommer fixa de här, jag vet det!
Du kommer föralltid att vara min baby! <3 ily


Jaha, idag kommer mormor, morfar och tant moster och på lördag ska vi fira mig! äta tårta också, jag älskar tårta! =D

men nu ska jag följa nea till tåget och sen hem till edvard en sväng, skriver sen,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0