Fyller 16 år idag! =DD

TJOOOO!!
har kollat klart på filmen nu och borstat tänderna och gjort mig iordning för att sova så jag orkar upp imorn o va pigg tänkte jag, men sen när jag gick o la mig här så såg jag att klockan var över 00.00, vilket betyde aattt; JaG FYLLER ÅR NU! =D   yeeei, grattis till mig!

Var även ute och rökte förut me mamma o syrran, flisan(hunden) följde med ut på altan också, och det snöar jättemycket, och såklart gick hon dit däär det inte finns tak och blev helt snöig, hon är så grymt söt med snö på nosen och överallt, så försökte mamma få henne att skaka på sig innan vi skulle gå in, så mamma stog och sa; Skaka, skaka då, samtidigt som hon skakade på sig själv och försökte visa Flisan, men hon fattar ju inte och står och kollar på mamma som om hon vore knäpp eller nåt, haha.

Jag vill fortfarande vara pigg imorn och göra en MASSA saker, hoppas verkligen att nea kommer!
Så jag ska sätta på lite skön musik och sova, inte med datorn i knät den här gången, hehe.
Men ni får ha en TOPPENdag idag, hoppas att jag får det också, att ni gör min dag toppen! =D
puss o kram gummibanan
<3


GRATTIS MIG SJÄLV, 16 ÅR IDAG!

Kommentarer
´simon larsson

kom till tornfalkgatan 6<

<33

2008-11-27 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0