carro goes goodgirl

god kväll(natt)
Det gick inte så värst bra att plugga förut, Men läste ganska mycket ändå.
Sen sa mamma att de va en film på tv så gick och kollade på den ist; View from the top.
har sett den en gång förut och den är faktiskt rätt bra.
Idag tänkte jag boka biljetter till flen, ska dit på söndag till edvard, men det blev inte så.

Har haft konstiga humörsvängningar hela dagen också, och mensvärk så det skriker om det...
En sak som är jobbigt att ha mens när man är tjej; man får humörsvängningar, kan va hur glad som helst och sen bli förbannad och börja gråta sen, och killen förstår inte vad det är för fel på den. Det får en ju bara att känna sig dålig och jobbig på nåt sätt när han frågar vad det är för fel på en, bara för att han aldrig kan få mens och ha mensvärk och inte har samma hormoner som en tjej har, så kan han väl försööka förstå?! Lite grann iaf, nu vet ni ju va de kan bero på om eran tjej beter sig 'konstigt', som ni nu kallar det.

Jag ska snart krypa ner under täcket tänkte jag skriva men kom på att jag redan ligger under täcket, hehe.
Ska läsa på mer nu till turism provet imorn = fail. men önska mig lycka till!

Sen va det nånting vi skulle ha gjort till engelskan som jag inte har en aning om va det var?
Men nu har jag bestämt mig att jag ska sköta skolan, va på lektioner och komma i tid, och prestera mer också såklart.
Men måste köpa en almenacka eller något så jag kan skriva upp när allting ska va klart och när vi har prov, så jag kan planera mina dagar efter den, och skriva upp när det är dags att plugga, vilka dagar.
Okej visst, kanske låter lite som särbehandling till mig själv men jaa, jag har svårt att komma ihåg saker för det är så himla mycket och så finns det så mycket annat man kan göra som är roligare än att plugga, och jag dras till roliga saker ist för plugg, så blir nog bra att jag skaffar en almenacka tror jag, det skulle vara bra.

Nu ska jag sätta på Hancock och sova till, började kolla igår men somnade innan halva filmen hade gått.
Ha en söt natt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0