äntligen slutat!

Hej.
nu har iaf jag slutat för dagen, vi har nu haft turism i 3 timmar, jag klarade provet, vilket jag inte trodde att jag skulle göra, men grattis mig! Så har jag hunnit med uppgifter också medans dom andra sitter o spelar med världens irriterande musik, aah!

Nu ska vi ha kinesiska 14.55 egentligen men jag måste till ungdomsmottagningen och skaffa nya p-piller, sen kommer mamma och syrran och hämtar mig där så ska vi åka in till marieberg eftersom att jag måste kolla på en jacka.
Jag beställde ju en från H&M tror jag det var, en jättefin men den beställningen hade tydligen försvunnit, konstigt. Men ska kolla på en jacka i affärer istället och om jag inte hitta någon så får jag väl beställa om den från H&M!

Nu ska jag lämna in några uppgifter och sen gå till ungdomsmottagningen,
ha en bra fortsatt dag så skriver jag senare. <3




Rätt gammal bild på Vickie och Mig i Karlstad, lillerud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0