blablabla, eller?

Jaa, jag vet!
jag skrev för länge sen att jag skulle gå och lägga mig tidigt! men ni borde väl veta lite bättre än så hehe ;)
har legat i sängen och så tänkte jag sova, men då kom jag på att jag inte har snackat med jimmy på jättelänge. Så va han inne  på msn så har snackat med han länge nu, alltid lika kul ju! =)

Sen läste jag KENZAs blogg också, såg att hon var den "mest aktiva" & "mest besökta".
så har jag läst ungefär alla inlägg, både november december, de va många jaa, sen under tiden jag läste och snackade med jimmy så hann jag somna två gånger, haha de där lät lite knäppt, som att jag menade att KENZAs blogg var jättetråkig att jag somna men det va den abolsutly inte, fastnade i att läsa faktiskt.
Det var jimmy som fick mig att somna, först skrev jag nåt så svarade han inte på ett tag, så somnade jag lite...
sen skrev jag massa igen och somna en gång till haha. Och så vart jag jätte törstig så har vart och hämtat dricka 3 gånger. medan han gjorde toast =O lät jävligt gott, jag som är hungrig också! en skink & ost toast, skulle sitta hur fint som helst nu!!!

Bara för att jag fick en lustig idé att testa kolla på min fingrar när jag skriver, så såg jag att mina blodådror är upp bloppade! anstränger mig nog lite för mycket med bloggandet! haha not
Men jag märkte iaf att när jag skriver så skriver jag med alla fingrar förutom lillfingrarna, dom står typ rakt upp, haha det ser hur fult ut som helst och jag ser det nu! =)

Nu kom en av mina favoritlåtar också;  Enrique Iglesias - Hero
låten är ju för himla fin, väcker massvis med minnen också! <'3

Det känns faktiskt, om jag ska vara ärlig, helt meningslöst att skriva nu, för jag har inget alls att skriva om, som är intressant, det är som när jag sover hos/med någon, när jag inte kan sova, eller innan jag somnar så ligger jag och pratar som en tok som inte kan annat än prata om bara skitsaker... Ibland en timme, mer eller mindre.
Vissa tycker att det är ruggigt jobbigt och irriterande när jag pratar så, medans dom är hur trötta som helst och vill sova!
Jag är säker på att nån av er som läser kommer känna igen mig, kommer att tänka på speciellt; Mikaela, Jessie, Vickie och Edvard.. ¨
Haha men det är inte så lätt att vara tyst ibland, att bara få lätta på trycket och bara...PRATA!
Kul för mig, inte för dom. Jobbigt för dom, och jobbigt för mig för att dom vill sova och lyssnar inte på ett ord av vad jag säger, om jag inte försäkrar mig 10 gånger innan genom att säga; lyssna nu. eller, Lyssnar du?, eller Lyssna då!... nånting liknande iaf  =)

blir nog jobbigt att läsa det här inlägget sen, för det första är det tråkigt, och mycket för det andra!
men ärligt, har jag ingen att snacka med nu när jag känner mig riktigt ruskigt pratsugen, så får jag väl skriva!
så skulle lätt kunna skriva 10 gånger så mycket mer än vad jag redan har gjort  =)
Nejdå, jag skoja..
jag kan ju inte visa hur jag verkligen kan snacka än, är fortfarande ny på blogg.se, tycker jag, så det får vänta.
Ni har fått ett LITET smakprov iaf
ska försöka sova nu, ordentligt, på riktigt!



Såhär såg jag ut idag(igår), och svarta jeans :)  Luffig och söt, aiight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0