äntligen sova!

åkte aldrig och köpte godis, fick inte låna bilen.. men lika bra de för då hade jag kommit i säng ännu senare, jag som tänkte lägga mig tidigt idag och klockar är redan 11!! fandå...
men har duschat nu iaf och krypit ner under täcket. ska snart kolla på film eller sätta på musik och sova.

Dom som kanske skulle köpa bilen idag kom aldrig dom skulle höra av sig imorgon, fortfarande jätteintresserade även om den är lite trasig... nånting med bromsarna, abs nånting, haha ne jag kommer inte ihåg... jag och bildelar och stuff hör inte ihop alls!!

Imorgon efter skolan så hämtar mammsen upp mig och så ska vi åka till stan och marieberg och handla, julklapp till edvard ska jag köpa då också. Vill fortfarande ha klänningen från gina tricot, en röd jättesöt, skulle ju passa perfekt till julafton!

jaja godnatt.



Längtar till nyår med girlsen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0