stressig dag

hejsan,.
efter bullbakningen var klar drog vi in till marieberg, vickie följde med också och handla sista julklapparna, jag hitta också julklapp! nöjd blev jag också =D
Vi var i marieberg inte så länge, men efter det åkte vi till maxi och handlade, det vart riktigt jobbigt eftersom att stackars jag fick ont i magen! Men det gick över efter ett tag, måste ha vart för att jag stressat idag...
Så vi kom iallafall hem runt 20 i 9...

Nu har jag slått in julklappen, bytt om och nu väntar jag på att edvard ska komma och hämta mig.
ska såklart sova där inatt igen! <3 så himla mysigt, bara att jag får ondare och ondare i ryggen, en bra anledning till att han ska massera mig igen! haha




Looken inför kvällen nudå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0