Stockholm imorgon

god kväller
Har inte uppdaterat så bra idag, men har sovit nästan hela dagen, varit helt slut!
Det gick iaf bra hos tandläkaren, och så har jag pratat nästan 3 timmar med edvard = telefonräkning.. haha

Men det känns så bra att bara höra hans röst! åh

Imorgon ska HP1 (min klass) och SPHP1 åka till stockholm(med buss) och gå på nån tv-inspelning, ska väl bli lite kul hoppas jag, har ju dom som gör det kul annars <3
Jag kommer inte kunna skriva mkt imorn eftersom vi åker 8 på morgonen och kommer hem 11 på kvällen, och det är så jävla tråkigt att åka buss till sthlm, tar sån tid, skulle gå fortare med bil eller tåg, kanske dyrarare också  men...

Är dödtrött nu också sittr och somnar till, så ska slå på en film och somna till, så upp kl.6 imorrn bitti (Y)
hoppas på att jag kommer upp bara, haha.

Sov så sött allihoppa
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0