sömnproblem

tjosan, klockan är nu 00:55 och nej jag har inte lyckats somna än! jätte jobbigt är det, när man vet att man måste gå upp halv 7 imorgon bitti också, har kolla på 1½ film nu, och är ändå inte trött alls... vad är det för fel på mig?!
jag har alltid haft svårt att sova men brukar ändå somna till slut, men nej inte nu längre, och jag har ännu svårare att komma upp på månarna, så hur jag ska komma upp imorgon bitt vet jag inte, mamma sa att hon skulle hälla is på mig om jag inte gick upp. Det skulle ju vara jätte skönt på morgonen när man är trött som as, neej!
Så får dra mig själv upp ur sängen imorn, haha.

Bara för att jag inte har nåt speciellt att skriva nu eftersom mitt huvud är tomt, så tänkte jag berätta lite om vad jag råkade se här om dan. ( Det var nog inte meningen att jag skulle se det, och jag ångrar att jag såg det!)
; Jag skulle kolla en grej på *** mobil, så såg jag nån annanstans att det stod nånting med mitt namn, så blev nyfiken och öppnade det, dumt gjort. Det stog en jävla massa skit, att jag är en skit, jag är en stor lögnare... mer behöver jag inte säga, kan ju inte skriva det för personligt här... Men hur kul är det att läsa massa såna saker av misstag, som skrivits av en person som ska ställa upp för en och älska en? Det kändes inte alls bra... Så jag började tänka, att det kanske är en sån person jag är... Jag kanske är en stor fet lögnare, som skyddar sig själv bakom alla lögner, jag kanske är en stor skit, jaa antagligen :O
Jag har betett mig riktigt illa och dumt det vet jag, men har skärpt till mig och blivit mycket bättre,

*Kommer inte ihåg vad jag skulle ha skrivit efter det, somnade till slut iaf medans jag skrev haha, det är ju bra!
Men det här inlägget skulle varit inatt vid kl,1 iaf! =)
<3

Kommentarer
neea

du vet att du inte är en stor lögnare å allt, den personen som skrev det där har antagligen nått fel i huvveet. ^^

2008-12-01 @ 08:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0