sliten

Hejsan.
Sitter hemma fortfarande, somnade en stund i soffan förut också..
Sen lagade jag pannkakor med mamma så nu har jag ont i magen, så jobbigt, jag är ju laktosintolerant, så måste tänka på hela tiden vad jag äter och om jag äter för mycket ex brunsås, får ont jag ont i magen.. Och jag tänker ju inte hela tiden på vad jag äter heller.

Jag vill börja på dans! Laura skulle tydligen också börja på dans, HipHop-Street hon också. och hon anmälde sig idag. Jag kan itne än för har inga pengar till det. kanske i januari =) så säger jag alltid men ändå blir det aldrig av..
Och det jag sa för ett tag sen att jag skulle börja ut och gå haha, det har jag ju inte heler gjort. pinsamt ju! bevisar verkligen för mig själv hur lat jag är haha

Kanske ska vara med vickie, men vi kommer inte på nånting att göra... får se
ska gå och leka lite med lillebror nu...
<3

Kommentarer
Nea

vi ska börja på dans du å ja :D

2008-12-14 @ 13:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0