polisförhör

hej.
Edvard sov här inatt, mysigt
Igår kväll så kollade vi på tv med mamma, först var det robin hood med kevin costner, sen var det en annan bra film med kevin costner direkt efter, så vi satt framför tvn från kl,8 till halv 2, fick en mysig filmtittar kväll som jag ville!

Imorse så ställde jag klockan på halv 10 för att kunna göra mig iordning lite, men somnade som vanligt om efter att alarmet hade ringt, så väckte mamma oss halv 11 ist, och sa att det var en kvart tills vi skulle åka, så vi klädde på oss, käkade lite frukost och sen åkte jag och mamma till polishuset i hallsberg, det tog 1h och 15 min... gick bra faktiskt!

Snart kommer lena hit, så vi ska fika lite och sen vet jag inte vad jag ska göra, har inget bestämt idag, skönt det.
så hör av er om ni vill hitta på nånting =)

nytt inlägg kommer lite senare när jag har lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0