Level 61

go´kväll
Idag när jag kom hem så har jag hämtat lillebror, så va barnvakt åt han en stund medans mamma, mikaela och linda var ute med Flisan.
Så har vi bärt in julgranen och klätt den också, haha den är sne men det är ju traditionellt!
Plus att den var så stor så att vi fick knippsa av toppen en bit, men har ingen julstjärna än, men ska in till marieberg nån gång i veckan och köpa en, då får jag passa på att köpa julklapp till edvard också, annars kommer det bli att jag inte hinner eller glömmer bort, skönt att få det gjort nån gång!
VI brukar inte klä granen så tidigt men vi ska fira *lilla* julafton här på redag med lillebror emanuel, han ska nämnligen med pappa upp till landet på den riktiga julafton, så på fredag ska vi i ge han våra julklappar och ha julmys! kul att ha jul två gånger iaf!

Nu ska jag ringa edvard och ta nåt att äta
snart är det prison break också
YEE!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0