kul dag på stan ;D

Hejsan hoppsan, har kommit hem nu äntligen och precis lagt mig i sängen, är helt slut!
Vi åkte från kumla kl,8 ungefär och var framme vid 11, då fick vi några uppgifter att göra på NK, så först gick vi dit, sen när vi var klara med det så fick vi göra vad vi ville i ungeefär 4½ timme, så vi gick i massvis med affärer och hade skitkul bara, ni är grymt bra tjejer! <3
Vid 4 så skulle vi samlas igen och åka buss till tv huset, där väntade vi i ungefär 40 min på att få komma in, såg markoolio också, (Y) första gången i mitt liv jag ser han irl haha så de va ju lite frräsigt!
Sen fick vi äntligen komma in och det var faktiskt jättekul och roliga var dom också! Artisten som spela var Adam tensta, vet inte hur han stavas men bra är han iaf.

Inspelningen höll på ca 2h och 20min, höll på att somna ibland, haha och hes och ont i händerna har jag också efter allt klapp och skrik, Programmet kommer förresten att visas på fredag kl,9 på kanal 4, då måste ni kolla, kan hända att ni ser mig sitta där i publiken haha, men tror inte jag kom med faktiskt men det gör inget. var kul ändå. Juste, så såg vi Christian look också!

Jaa, det är väl i stort sett allt vi gjort i dag men mycket mer inblandat som jag inte orkar berätta, är för trött så skyndar mig att skriva så jag kan få sova!
Imorgon blir det sovmorgon även fast än jag inte ska till skolan, ska va på sjukhuset hela dagen, nervös faktiskt...
Jaja, här kommer lite bilder från dagen :)


Backe så söt när hon sov, med plast och ett sugrör i munnen, haha


Söta skylfönster hade dom på NK


Backe, Nea, Jag, Carro


Häftiga rovrum hade nån affär iaf!


Backe, Carro när vi tog en fika


Provade en korsett storlek LARGE =O fick knappt igen den, och strl small räckte runt halva mig haha, då kände ja mig lite stor, och tajt som satan var den också, kunde knappt andas, men fin ;)


Tv inspelningen "fredag hela veckan"


Nea och Jag på bussen hem, väldigt suddig bild, men det skakade lite


Nu ska jag sova, god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0