koppla hundarna förfan!

Har precis varit ute med flisan nu, gick viaspåret.
Det var faktiskt skönt att gå ut länge och bara tänka för sig själv.
Men så är det ju lag på att ha sina hundar kopplade i viaskogen, men så möter jag två personer som har en varsin hund, som INTE är kopplade, och ena hunden springer då fram till Flisan och ska lukta på henne och grejer.. Flisan började såklart hoppa och skälla och resa ragg, och det enda hon sa var; förlåt, men min hund är faktiskt jätte snäll..
Jaa visst, men min hund är inte snäll, speciellt inte mot andra småhundar!
Tänk om jag hade haft min hund lös, vad skulle hända då? Jo, flisan ser småhundar som en mumsbit, så jag ska nog också börja ha henne lös när det kommer andra hundar så får vi se vad som händer!!

Nej, för jag tänker på era hundar och håller min hund borta från era, så gör det samma!!  Blir så sur på sånt där.

Mamma dunkar musik och städar, själv ska jag börja med maten, är faktiskt hungrig för en gångs skull!
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0