Ingen visning på huset idag heller

hejsan igen
Vaknade för en halvtimme sen ungefär, jätteskönt att sova!
Jag vaknade av att edvard ringde , vad glad jag blev! Men trodde först när jag vakna och hörde röster utanför att det var mäklaren och dom som skulle på huset idag var här medans jag sov, blev lite rädd men sen hörde jag att de va mamma.
Dom kunde inte komma och kolla på huset idag, dom blev tydligen tvugna att vända hem igen, varför vet jag inte...
Imorgon ska jag till tandläkaren, och till läkaren för min hosta. Sen på torsdag ska jag vara på sjukhuset hela dagen.

Blir mycket den här veckan, men vill verkligen bli av med hostan nu, har haft den i flera veckor! Jag har tagit någon hostmedicin ett tag nu som är rätt stark, mammas egentligen, men eftersom den inte har hjälpt så kanske jag får nåt ännu starkare, typ drog, haha kommer säkert ligga här i sängen och se rosa elefanter flyga förbi!
Det kom jag ihåg när jag var liten, mindre, att varje gång nästan som vi åkte bil med pappa också, så sa han; KOLLA!, en rosa elefant med blåa prickar. Vi kollade men den fanns ju aldrig där. men det var kul iaf!

Ikv kl.22 på kanal 3 är det PRISON BREAK!
Nu ska jag lägga mig och kolla på en till film tror jag
ha det gott
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0