hem ljuva hem.

Sitter i skolan nu, höll på att missa bussen imorse, sprang som tusan i uppförsbacke till o med, usch vad jobbigt det var med min hosta också, var helt slut när jag satte mig på bussen och flåsade som en kossa eller nåt!

Vi ska egentligen ha idrott nu men jag mår inge bra så väntar på bussen hem, vill ju inte bli sjukare till julaftorn!!
har hostat jättemycket flera veckor nu, nästan så jag spyr ibland så mamma har ringt läkarn idag så dom skulle ringa upp i veckan eller vad hon sa.
Jag vill till min älskling nu, saknar honom redan to much! ily <33

Ska dra mig till bussen nu, sen hem och vila/sova, om inte det så blir det att kolla film hela dagen! det är mysigt.
So long...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0