hatar att jag knappt kan äta!

hejhej,
åkte hem från skolan förut, och åt. eftersom att maten inte räcker till alla!
det är så sjukt dåligt att när man ska gå och äta på lunchrasten vid typ 12 så är all mat slut, så jag åkte hem ist.
Så när jag kom hem var maten klar, och så satte jag mig i soffan och kolla på tv, mamma gick ut med flisan då, när jag hade ätit klart så råkade jag somna, de va ju så skönt, så kom mamma hem och väckte mig, städade i köket också (Y)

Sen kom Ungefär hela edvards familj hit haha, men inte edvard, men så jag, syrran, linda, sandra och alex satt och bakade pepparkakor, riktigt kul är det och vi lyckades med dom för en gångs skull! Varje år mamma har bakat med oss har vi lyckats bränna dom... Jag gjorde jätte söta pepparkakor, jag och edvard med ett hjärta i mitten haha.
så har jag pratat med han i nästan 2 timmar också =), det känns så jobbigt att sakna honom så mkt som jag gör och att inte kunna få va med han men att bara höra hans röst...

Förresten, guitar hero spelet till mobilen mikaela, det var en kompis som skickade det till mig, kan tyvär inte skicka det från min mobil vet inte varför?

Ska gå ut med flisan nu, som förresten har tagit en liten tugga av vårat pepparkakshus i år igen! Förra året åt hon upp nästan hela haha, så får hålla koll på vad hon gör, och gömma det på dagarna när vi inte är hemma.. Men hon är ju söt iaf!
Jag funderar förresten på om jag kanske ska sova hos mikaela idag? hoppas det är lugnt sis haha =D
Och hon den jäkeln kastade mjöl på mig när vi skulle baka HAHA men hon fick ju tillbaka + en disktrasa i ansiktet!

Jaja nu går jag

<3 Johnny Cash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0