goodissss

tju
nu sitter jag här igen, har faktiskt inte suttit här så mycket idag, sen jag kom hem alltså =P
gick ut med flisan i 40min när jag kom hem, sen så var det mat det var jättegott.. jag har problem att äta kött, har jag haft sen jag var liten... men det här köttet har vi fått av edvards pappa, och det var jättemört och gott, så till o med jag kunde äta det :)  Vi har fått ungefär 5 stora påsar med bara kött av honom nu haha,
han ringer mamma och säger; kom hit med ica kassar... så åker hon dit och får en massa kött, som har har suttit och rensat i 5 timmar, sen orkar han inge mer, så får vi resten att rensa och äta :)  hur bra som helst ju...

Uch, bara jag tänker på kött får jag ont i tänderna, känns som en läskig värk!
Vet inte varför jag får ont när jag äter kött men,, vissa säger att jag har dåliga tänder, eller dom tror det. men jag har hur bra tänder som helst säger tandläkaren, så det är väl nåt annat...

Jag ska snart lägga mig och sova, tidigt idag för en gångs skull!
Imorgon är det sista dagen i skolan också, jätteskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0