GOD JUUL! =D

godmorgon,
nu har jag precis kommit hem från edvard, sov där inatt.
Och hade världens hemskaste dröm, vakna av att jag grät, ush och det kändes så verkligt!!!!

Idag är det julafton, men jag har ingen alls jul känsla, känns som en helt vanlig dag tycker jag, men det kom iaf snö! =D
mysigare då, när man sitter i vardagsrummet och kollar på kalle anka, och så börjar det mörkna, sen öppna julklappar!
oj nu kändes det mer som jul när jag skrev den där meningen haha!
Fast det är ju inte lika mysigt med snö när man är ute, men innifrån när man kollar ut och man är i värmen, då ser det nästan härligt ut, och fint!

När jag kom hem så mötte jag mamma som är ute med Flisan nu, Alexandra ligger och sover... ZzzZzzzz
Och Mikaela är väl hemma hos sig. Fick precis samtal av lillebrorsan som är på landet nu, som hälsa god jul hehe.
Ca, kl2 kommer mormor & morfar, Kusinerna hit också =)
Har inte firat jul här på länge men nu så!

Julklappen jag köpte till edvard förresten vart han riktigt glad för, vilket jag trodde, jag köpte ett silver armband, (kedja typ).. han har haft sånt förut med halsband till, men både det och armbandet är borta, så det blev passande att köpa ett nytt, silver eftersom hans halsband är silver också!
Kanske blir att köpa ett likadant halsband som armbandet i födelsedagspresent ist, han fyller ju år på måndag! =D
haha då blir edvard stor pojke!

Nu ska jag äta lite julmys frukost helt för mig själv...
Ha en RIKTIGT god jul allesammans! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0