för skönt med lov

hej.
Åkte till natt-innebandyn igår och träffade becka där, det va ju inte speciellt kul att vara där, massa 95or, och så fortman bara kollade runt vad det var för folk så fick man störande blickar på sig tillbaka, så fick passa sig lite haha.
sen kom en dryg sak och sa att vi inte fick ha jackor på oss, då tog vi av oss dom..
sen kom hon tillbaka och sa att vi inte fick ha dom ligga vid oss heller, så fick gå och hänga in dom i garderoben.
Kom hem igår ungefär halv 2 =P

Och idag väckte mamma mig för jag skulle ut med flisan innan vi skulle till Jul-uppvisningen kl.12.30
SKulle dit och kolla på Emanuel egentligen men han ville inte vara med, men kollade iaf, det va roligt
och jag saknar gymnastiken så gryymt mycket!
Men ska få börja på dans ist, nästan helt säkert! Då blir det street / HipHop, det är också skitkul.
vart helt fast (igen) efter att vi hade dans på idrotten i skolan =P

Så nu ska jag äta och sen vet jag inte, kanske komemr tillbaka hit.. :P

Förresten så fick jag hjälp nu äntligen att fixa bloggen, med "header", tack my =),
www.MyIsoniemi.blogg.se


Kommentarer
Christina

Fin blogg :)

2008-12-20 @ 18:54:14
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0