dundersjuk

nej jag är inte dundersjuk men är as täppt i näsan och hostar fortfarande lika mycket, och hostan blir nog jätte mkt bättre av att jag röker! (Y)

Precis kollat på prison break, haha stackarn fick leka bög först. Det var faktiskt spännande den här gången, och vad sur jag blir på den där lilla japanen elr vad han är, som inte kunde hålla sig borta från att spela, så dom förlorade ju makapären nu.. hur ska det gå nu då.. och T-bag fick dom äntligen fast också, han förtjänar inget bättre!

Det är nästan sjukt vad man kan vara inne i ett tv program så mycket att det känns som man känner alla personer som spelar, fast än dom inte alls är så i verkligheten, som jag och nea diskuterade lite om idag, Kommer inte ihåg vad han heter men den 'svarta' då, tänk att se han le typ om han går på nån gala och att han kanske har familj och är jätte kärleksfull, det kan jag inte tänka mig, och T-bag, han kanske är hur snääll som helst, men det är ju det att han ser så sliskig ut så honom vill jag strypa! i programmet alltså!

Nu ska jag kolla på another cinderella story, jätte bra faktiskt!
Godnatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0