då var min bdb borta =(

God morgon,
vaknade för en stund sen, edvard ligger fortfarande att sover så satte mig och spelade lite spel så länge.
Igår så vart det massa skit till slut, och det slutade med att min bilddagbok rök... har jätte ångest idag, hade haft den i snart 2 år... fan då!!

Men men, det var väl lika bra... tråkigt nog! Kommer antagligen skaffa en ny snart men ni får nöja er med att läsa bloggen så länge :)

När jag hade vaknat idag ringde jag hår salongen och skulle kolla om det var öppet idag, så var det någon peter som svarade, och sa typ ingenting sen la han på. så ringde upp mamma och sa att hon fick ringa ist, jag vågar inte.. hihi

Jaja, nu ska jag försöka väcka liv i Edvard här, sen få med han in och äta frukost!
Kommer mer sen,
Håll tummarna att det är öppet idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0