bullar. bullar,bullar!

HEJ
Förlåt så jätte mycket att jag inte har skrivit nåt! men var med becka och sov där till i lördags, sen så åkte jag hem i söndags och då ringde edvard och sa att han var hemma, fatta hur glad jag blev!!! så har sovit hos honom inatt, och igår kväll så masserade han mig med olivolja, riktigt skönt, skulle behövas idag igen för jag får alltid så ont i ryggen av att sova i hans säng! den är säkert för mjuk eller nåt hehe.

Idag kom jag iaf hem vid 1, då stog mamma och hade fullt upp med att baka både bullar, frallor och köttbullar,
så jag tog tag i bullarna och har hållt på tills nu, nu är dom klara, så har jag rullat frallorna klara också, så nu ska allt bara in i ugnen sen klart!
Skulle vara skönt med att ha typ 3 ugnar faktiskt, skulle gå mycket fortare!

Nu ska jag ut och röka, sen göra mig iordning,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0