börja på dans igen ?

Har precis haft idrott, hade dans det va faktiskt jätte kul!! Och jag måste ju börja träna så kanske dans vore nåt att börja på igen, har ju gått på det förut och tyckte om det, men det var för dyrt och för mycket att gå på både gymnastik och dans samtidigt, upptagen nästan varje dag och stressigt också. men nu går jag ju varken på nåt av dom , så ska tänka på saken iaf...

har inte ätit nånting på hela dagen, är jätte hungrig, men börjar snart så hinner inte äta lunch heller..*suck*
Det är jävligt dåligt, vi har iidrott, och sen 40 min rast mellan idrotten och svenskan, så på 40min ska man hinna duscha, byta om, göra sig iordning, och sen äta, som man ska ha minst 30min på sig att göra, det fattar vem som helst att man inte hinner på 40 min, och om man kommer försent så blir läraren sur också... jobbigt jobbigt!

Fick min parfym idag också, playboy pink, luktar så jäkla gott så det är inte sant, och kostar bara 25kr och finns inte heller i sverige, tyvär haha! Men laura köpte med den från ungern, drf så billigt också.
Nu ska  jag väl gå på lektionen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0