bara 9 dagar kvar <3

Prison break är alltid lika spännande, men fortfarande lika dåligt att det är reklam hela tiden!!  Den här gången var det reklam i typ 5 min, sen satte vi oss vid tvn och hann kolla 3 min innan det var reklam igen?!
Men det är ju så att på kvällarna när dom populäraste programen går, så är det mer tittare, och då passar dom på att lägga in reklam. på dagarna eller monarna kan ett program hålla på i 20 min innan det är reklam... och att det är mycket dyrare att lägga in reklam såhär sent, + att reklamen måste vara kortare så att fler reklamer hinner sättas in... tufft det där med tv, och att göra reklam för alla grejer... Varför inte bara nöja sig med att skicka reklam med posten? det är tillräckligt jobbigt/tråkigt ändå.

jaja, hann prata med älskling en stund innan 10 iaf. <3

Och vad sur jag blev, jag var på level 97, sen stängdes internet av! det va ju verkligen jättekul! nej.
Nu får jag börja om från början igen. det är ganska surt med onlinespel, man kan inte spara haha, men kul för stunden har man ;D

Ska sätta på lite lugn sköön musik nu och sova. Gick och la mig tidigare idag vid kl.7 för jag höll på att somna i soffan så gick och la mig i sängen en stund, bad mamma att väcka mig efter 20 min ungefär så inte natten blir förstörd, och det gjorde hon men tro inte att jag vaknade av det haha, nej jag sov i 40 min till men det var skönt och är fortfarande trött =)

Godnatt o sov gott =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0