äntliiiiiigggen är det tooooorsdag, längtat som en tok!!

hej!
har äntligen slutat skolan nu, men missade kvart i 3 bussen så får ta den halv 4. men det är bra  för den åker ner till skolan då slipper jag gå så långt.

Idag har vi haft lektioner hela tiden, inte lång rast nån gång. Har gjort klart Info & layout provet och så har vi precis gjort prov i marknadsföring, det var faktiskt skoj, vi skulle texta skyltar, som det finns i butiker ex när det är rea. Det blev inte så bra men kommer bli godkänd iaf, och att jag fick VG+ på Info & layout, de va ju skitbra!

När jag kommer hem ska jag förresten städa, kul de neej, sen fortsätta med en grej jag höll på med igår, kan inte skriva de ifall att edvard skulle läsa haha.
Sen ska jag åka iväg, och kommer antagligen inte vara hemma förrän på lördag nån gång, så ni får slå en pling om ni vill något, med andra ord, jag kommer inte att kunna skriva i bloggen tror jag, upptagen och ingen dator med mig, det går inte. Ingen dator när det finns bättre att göra!
Haha usch vad jobbigt det är att berätta vad jag ska göra under dom här dagarna utan att säga vad det är... men, speciellt mycket ska jag inte göra. Kaaanske ska gå på bio på fredag jag vill det iaf, får hoppas att det går bara.
Kom på nu att jag ska förbi mikaela sen också, har kanske halva min garderob hos henne, och allt annat, smink, platttång, hårspray... inte för att jag har orkat sminka mig eller fixa håret eller stå i 20 min varje morgon och välja snygga kläder. 
Hela den här veckan har jag inte gjort mig iordning nånting i stort sett, inte haft lust bara...
Men varför hålla på och sminka sig? Jag är ju fin ändå eller hur? =D

TAGGA QLIMAX!

ska plugga lite nu faktiskt när jag ändå är här.
ni får ha de bra så länge jag skriver nog när jag är hemma.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0