äntligen!!

Hejsan,
Har äntligen hittat en låt som jag har letat efter as länge, jag visste va den hette men kom bara inte på de, sen när jag hittade den så sa de kling i huvet "ja juuuste!" haha

Har varit ute med flisan också för ett tag sen, de är ju så jäkla kallt ute! Men hon är ju för söt när de är snö, blir som en valp igen och bara skuttar runt och har sig..
Annars har jag bara vart inne, pratat med edvard om tågbiljetter, ska till honom på söndag igen! =D<33

JAg saknar dig grymt mycket älskling, det är så tomt utan dig vid min sida, jag vill kunna krama dig när jag vill,
bara va hos dig, om 20 dagar kommer du hem, längtar så inåt *******!!!
Men då när du har vart hemma ett tag så åker du igen! =( kommer bli samma sak fast ännu längre då!
jag klarar mig inte utan dig, jag behöver dig för att kunna leva, du har ju mitt hjärta <3
Jag älskar dig! <
3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0