<3

Hejsan.
Sitter hos älsklingen nu! saknat dig så himla mycket <3 love

Slapp åka buss hem idag, mamma kom och hämtade mig, så när jag kom hem så gick jag ut med Flisan i en timme, sen hem och baka klart chokladbollarna, och sen städa, sen kom edvard!! =D

Han är inne i duschen nu så jag lånade hans dator och hittade internet också, hur bra som helst ju!
så pass på att skriva lite grann. När han har duschat klart så ska vi gå in en stund och sen kolla på Jeff Dunham julspecial. han har ju inte sett den.
Imorgon har jag en överraskning till honom också! hihi <3

Sådär, nu är han klar
hejdå
<3

Kommentarer
KusinVitamin

Nu har jag hittat din blogg. Jessica skvallrade :)

Kram Sofia

2008-12-12 @ 14:46:54
URL: http://srockstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0