sorry..

.. För en dålig uppdatering idag, men har bara inte haft någon lust att skriva.
Har dessutom inte hunnit sen jag slutade heller för då åkte jag hem och bytte om, sen mötte jag upp Nea vid tåget som vi tog till dansen!
Dansen var jätte kul idag men jobbig som bara den! Har kört styrketräning hårt idag och snacka om att jag komma ha träningsvärk i både rumpa och lår imorgon. Men ändå så känner jag inte av nånting nu så hoppas, hoppas att jag inte får träningsvärk, så himla jobbigt.
Annars (på dansen) så fortsatte vi en bit, riktigt svårt men det sätter sig nog snart om jag övar lite hemma. Men allt går så fort och jag hinner inte med liksom haha.

Efter dansen åkte jag hem, åt och duschade och så åkte jag och träffade Edvard =)  Mer har inte hänt idag faktiskt. Ha en bra kväll och sov gott!

Kommentarer
AMANDA - ♥ Kläder och skoj

okej hehe. jo det är bara bra här, vad har du för dig då? =)

2009-09-17 @ 23:20:51
URL: http://aujmalm.blogg.se/
simone

S:V anytime darling ;)

2009-09-18 @ 00:41:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0