skumparty

Hej, hann inte skriva igår innan jag och Nea drog iväg på SKUMPARTYT!!

Men Nea kom iaf till mig runt halv 5 tror jag! Vi 5 hoppade jag in i duschen och började sen göra mig iordning, tur att jag började i tid den här gången för det tog en jäkla tid kan jag säga. Och att sen välja kläder!
Som vanligt så tänkte jag inte på att ta kort nån gång, varken på outfiten eller nåt annat, sorry!
Men jag hade iaf på mig, vita shorts, grön bikini överdel och ett grått tub linne. Inget mer blev det. Högklackat hade jag faktiskt inte, det skulle vara för jobbigt alltså, så det fick bli sandaler! =)

Edvard och Johan kom hem till mig vid 7, och sen åkte vi till sibylla och käkade lite och så 10 över 8 så åkte vi med bussen in till stan så vi var där 10 i 9.

Dom började släppa in allt folk vid 9 och jag var ju såklart VIP haha, så jag och Nea skulle ta oss längst fram i kön som inte var det lättaste eftersom att alla hade ställt sig i kö och det var jätte lång kö verkligen. Så jag ringde Mattias (fest fixarn) och frågade hur vi skulle göra, då sa han att vi kunde gå runt... Men vi gick helt fel så tillslut så trängde vi oss längst fram i kön och fram till vakten som stog där och sa att jag stog på gästlistan, så kom vi in. Så nice att bara gå förbi hela kön! =D

Vi hade det jätte roligt hela kvällen, till klockan tio så spelade bandet; The monitors för att få igång alla och medan alla andra skulle komma in. Så vid 10 började den riktiga och bra musiken och alla kom igång, eller dom flesta iaf. Det tar som vanligt ett tag innan alla vågar ställa sig och bara släppa loss. Skumm maskinen kom igång strax efter det och jäklar, det var livsfarligt att vara på det dans golvet. Men efter ett tag så gav vi oss in i skummet, och så Nea ramlar och jag skulle hjälpa henne upp då någon fäller mig så jag ligger på golvet under alla jag också. helt crazy! Kände ben och armar överallt där nere, och jag råkade dra någon i håret också haha. Men det stog ju faktiskt att det var ingång på egen risk! men till slut så var det några tjejer som frågade om jag ville ha hjälp upp, vad tror dom egentligen? Att jag ville ligga kvar där nere och bli ihjältrampad?! Men dom drog upp mig iaf och sen hittade jag Nea. Då gick vi in till det vanliga dansgolvet haha.

Jaja, nog om det! Mamma kom och hämtade oss när det var slut och båda var hur blöta och kalla som helst, så full värme i bilen, sen hem och käkade lite och så däckade både hon och jag!

Det var en grymt rolig kväll iaf och jag lääääängtar till nästa skumparty =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0