hemma igen

TJOO! =)

Idag efter skolan så gick jag hem till Edvard på en gång, så inget att gå hem och blogga lite nej.
Satt först och gosade med hundvalpen Molly och kollade på Mr.Bean i kanske någon timma, innan vi satte igång att MEKA bil, jag mekade bil helt ärligt haha!! Och gissa vad, det var faktsikt rätt kul, när det gick som jag ville då!
Egentligen så gjorde jag inte mycket, men ändå hälften av jobbet, jag skruvade bort tre skruvar som typ... höll fast motorfästet. Det hade gått av så han ska svetsa ihop det imorgon, innan hela motorn rasar. Efter det så tvättade vi bilen också, han spolade och jag tvättade =)
jag kan om jag vill!

Nu är jag iaf hemma, mamma mötte mig så jag slapp gå själv (Edvard kan ju inte lämna mig med bilen..).
Ska hoppa in i duschen och sen kolla på One tree hill lite grann, som antagligen blir mer än jag tänkt som vanligt!
Men ska sova efter det så god natt och förlåt för dålig uppdatering. Imorgon händer datorn med så det blir mer under dagen, promise! (Y)

PEACE OUT

Kommentarer
nicole

sv: okej :) body shop har massor av miljänligt;)



love

2009-09-29 @ 22:52:31
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0