hejhej =)

Det har inte blivit mycket inlägg alls nu på sistonde, sorry för det. Men jag har helt enkelt inte varit hemma. Utan har gjort annat.
Igår kväll var jag med Edvard, Johan och hans flickvän sanna. Vi var ute med Johans bil och åkte runt.
VI drog till en jätte stor grusplan, och gissa vad vi gjorde. DRIFTADE!!! Så grymt kul så det är inte sant alltså!!!!
När vi kom ut ur bilen efter ett tag för att alla var snurriga och ville ha frisk luft, ingen bra idé. Det luktade hur äckligt som helst efter allt grus och så vi kört i. Blä!

Vi åkte till Kumla efter det och drog en sån här rolig raggarrunda på stan ni vet haha!
Sen var vi hemma halv 11, och jag sov hos Edvard igen =)

Imorse vaknade jag först halv 8, vet inte varför så tidigt.. Och så vaknade jag typ varje timma fram till tio då jag sket it och var vaken istället.
Vi gick ner och åt frukost och sen gick vi upp, Edvard drog på musiken HÖGT och så la i oss och myste och bara njöt av basen!
Och nu är jag hemma sen 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0