choklad och coca cola

Det sitter jag och mumsar på just nu. Jag fick tråkigt med att kolla på när Emanuels simhopp. Dom var bara i gymnastiksalen och övade på att vara raka och så vidare. Jag trodde också att dom slutade tre idag som dom gjorde i tisdags, att dom skulle hålla på i bara en timma. Men idag är det visst två och en halv timma haha, så dom slutar halv 5. Så då kändes det ännu jobbigare att vara kvar och bara sitta x)

Så jag åkte hem, stannade vid maxi på vägen hem och köpte en grej. Nu ska jag forstätta mumsa gottis saker och spela SIMS! =D

(jag ska leta efter min usb-sladd också, den kan ju liksom inte vara helt försvunnen! Men om jag hittar den kommer det några bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0