11.09.09

Idag är det 11 september :O  RIP wtc...
undra vad det kommer hända för hemskt idag då? Det känns som det att nånting hemskt kommer hända bara för det är den 11, usch.
Idag kom jag faktiskt i tid till skolan, men Nea var inte här haha hon har försovit sig så hon kommer snart. klockan 11 =)
Har precis haft information & layout sen klockan 8, längsta lektionen vi har på hela veckan tror jag, men vi har tagit små raster då och då så det gick bra ändå, och info & layout är kul ändå för man gör nånting hela tiden så det gör att tiden går fort!
Ska snart gå och äta tänkte jag, även fast jag inte är speciellt hungrig så kan det ju vara bra att äta ändå..

vad ska alla göra idag? något skoj, för det är ju fredag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0