tv tv och ännu mer tv

Det känns som att jag tittar på tv precis heela tiden. Har jag inget annat att göra? Tydligen inte!
Har iaf kollat på tv hela dagen idag också. Två programm som jag gillar mest än nog Ghost whisperer (15.05 på 4an) och så Gossip Girl (16:05 på 5an). Det är ju så himla bra att de kommer precis efter varandra också! Gossip girl har jag itne varit så förtjust i förut men nu gillar jag det, grymt!

Om tre minuter, alltså klockan 17:30, så börjar Las Vegas på 5an, det ska jag också kolla på! Och snart är det mat också. Mamma lagar potatis mos med kokt korv. Länge sen jag åt potatis mos.
Förhoppnings vis så kommer Edvard hit om ett tag också, kul det :D


TELEVISION - my new lifestyle ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0