ska bo hos syrran ett tag nu

Sorry för att jag inte har uppdaterat nånting idag, men har helt glömt bort det. Sov hos Edvard, men inte sov jag mycket inte. Är så himla täppt så jag har vaknat av att det har varit jätte svårt att andas, skit jobbigt. Har inte sovit bra alls!
Jag vaknade av Edvards klocka vid 7, han går upp tidigt eftersom att han är i skolan och pluggar på dagarna nu på lovet, det tycker jag är bra för han! =)
Så jag var vaken ett tag med honom och kände mig hur pigg som helst, men så när han hade gått så vände jag mig om och försökte sova, då somna jag på en gång, till klockan halv 12! Klockan 12 gick jag upp och klädde på mig, gick ner och tänkte åka hem, men så var mamma där och hade köpt med fika, så vi satte oss och fikade med therese och zoltan istället. Sen åkte jag och mamma till en leksaks butik och köpte lite grejer till på lördag då jag ska på halloween fest. Laura fyller nämligen 18 år!!! så alla ska klä ut sig. Jag kan inte säga det här ifall att hon skulle läsa, för hon får inte veta vad jag ska klä ut mig till! haha.

Nu börjar det bli mycket.. Men jag är iaf i Mikaelas lägenhet nu, hon åkte till sin pojke idag och är där till på söndag så jag ska då bo här, härligt va. Jag gick hit förut med Flisan, hon ska vara här med någon/några dagar.
Sen åkte jag hem igen med Edvard och nu har mamma precis skjutsat tillbaka mig hit. Så jag har tagit med mat, frukost och lite annat så jag klarar mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0