om mublerat!

Idag efter att jag hade ätit frukost och somnat i omgångar i soffan så gick jag in i mitt rum. Och rätt vad det var så började jag mublera om. Så det har jag hållt på med ända från 12 till 6 ungefär. Men kul har det varit och jag har fått tagit många tankeställare hur jag ska göra för att få plats! Men nu blev det bra och mysig, och bara en hylla åkte ut som jag knappt hade användning för ändå. Stod bara massa saker där för att fylla ut liksom..

När jag var klar så var det bara sängarna kvar, så då fick Edvard komma hit och hjälpa mig. Jag har inte en hel dubbelsäng liksom, utan två vanliga sängar som står brevid varandra. Och det är så himla jobbigt när ex Edvard sover hos mig, för då hamnar (hamnade) jag alltid i springan och då gled sängarna isär så jag låg halvt nere på golvet. Men nu har han skruvat ihop dom så det inte är någon glipa alls! Så nu slipper jag ligga på golvet, det är ju en fördel =)

Såhär ser det ut nu:

Sängen direkt till höger när man kommer in i rummet. (vet att väggen ser jävligt tom ut vilket är tråkigt, men har inget att sätta upp där ännu + att mamma inte vill att det ska bli för mycket hål i väggen!)


Min garderob =D


Liten smink och fix hörna (dock ska lampan bort när vi har lyckats fixa tak lampan, både jag och mamma försökte förut men det gick inte alls så vi får vänta med det.)


Lite foton jag har satt upp på väggen över sängen


en ny fönster lampa som lyser rött ;)



Vad tycks, blev det fint? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0