nu drar jag!

Var i skolan förut och pratade med Ann-Britt, jag hittade en ny praktik plats i marieberg, men jag kunde inte va där den här veckan utan nästa vecka.. Så då kom vi fram till att jag tar ledigt hela den här veckan och praktiserar några dagar på höstlovet istället.

Och så när jag kom hem så kom jag på att jag kan ju åka till sthlm den här veckan då. Så nu har jag bokat biljett och ska åka runt 6 och är framme i sthlm vid 9. Hoppas bara Alexandra kan komma och hämta mig då för jag hittar inte till haninge själv.
Men ska iaf sova hos pappa och Alexandra inatt och så åker jag till mormor och sover där resten av veckan. Vad kul det ska bli =D

Nu måste jag gå och packa så jag hinner träffa Älskling innan jag åker också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0